Vyrtuální prohlídka

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8
Sčítání 2021
9
Sčítání 2021
10
Sčítání 2021
11
Sčítání 2021
12
Sčítání 2021
13
Sčítání 2021
14
Sčítání 2021
15
Sčítání 2021
16
Sčítání 2021
17
Sčítání 2021
18
Sčítání 2021
19
Sčítání 2021
20
Sčítání 2021
21
Sčítání 2021
22
Veřejná vyhláška - Daň z nemovitých věcí na rok 2021
Sčítání 2021
23
Sčítání 2021
24
Sčítání 2021
25
Sčítání 2021
26
Sčítání 2021
27
Sčítání 2021
28
Sčítání 2021
29
Kalkulace cen pro vodné za rok 2020
Sčítání 2021
30
Sčítání 2021
1
Sčítání 2021
2
Sčítání 2021
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: obec.stribrnice@seznam.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Stříbrnice
Stříbrnice 91
752 01 Kojetín

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí     14:00-17:00 hod
Středa      14:00-17:00 hod

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)