Vyrtuální prohlídka

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8
Sčítání 2021
9
Sčítání 2021
10
Sčítání 2021
11
Sčítání 2021
12
Sčítání 2021
13
Sčítání 2021
14
Sčítání 2021
15
Sčítání 2021
16
Sčítání 2021
17
Sčítání 2021
18
Sčítání 2021
19
Sčítání 2021
20
Sčítání 2021
21
Sčítání 2021
22
Veřejná vyhláška - Daň z nemovitých věcí na rok 2021
Sčítání 2021
23
Sčítání 2021
24
Sčítání 2021
25
Sčítání 2021
26
Sčítání 2021
27
Sčítání 2021
28
Sčítání 2021
29
Kalkulace cen pro vodné za rok 2020
Sčítání 2021
30
Sčítání 2021
1
Sčítání 2021
2
Sčítání 2021
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí          14:00 - 17:00 hod
    Úterý  10:00 - 12:00 hod
    Středa  14:00 - 17:00 hod
  2. Telefonické podání: 581 767 282
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.stribrnice@seznam.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Stříbrnice 91, Kojetín, 752 01.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě ve Stříbrnicích, Stříbrnice 91, Kojetín, 752 01 v úředních dnech a hodinách:

Pondělí          14:00 - 17:00 hod
Úterý  10:00 - 12:00 hod
Středa  14:00 - 17:00 hod

Telefonické podání: 581 767 282
Poštou na adresu Obecní úřad, Stříbrnice 91, Kojetín, 752 01
Elektronicky na e-mail: obec.stribrnice@seznam.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: y7gawhh
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Stříbrnice 91, Kojetín, 752 01
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

150 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) - jednostranně

1,50 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) - oboustranně

2 Kč

poplatek za hlášení

20 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie) 30min.

50 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře